۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

بعد از مایکل جکسون نوبت انیشتین رسید تا شیعه شود!!

سنی نیوز: چندی پیش بعد از مرگ سلطان پاپ جهان، برخی از سایت‌های رافضی از آنجا که مطمئن بودند دیگر مایکل جکسونی نیست که سخنان و ادعاهای آنان را تکذیب کند مدعی شدند که سلطان پاپ جهان در اواخر عمر تحت تاثیر مکتب اهل بیت قرار گرفته است و شیعه شده است!!!.
البته به فرض اینکه مایکل شیعه شده باشد!، شیعه شدن شخصی همچون جکسون که در فساد اخلاقی شهرت جهانی دارد چیز قابل فخری نبود که روافض آن را با چنان آب و تابی بیان کنند. اما به هر حال، شاید همین هم برای روافض افتخار بزرگی بود که آنچنان با تاکید آن را بیان می‌کردند؟!.
اما آنچه باعث تعجب گردیده است ادعای اخیر يکي از روحانيان منبري تهران و به نقل از وی سایت‌های رافضی می‌باشد که مدعی شده اند (انيشتين دانشمند بزرگ جهان از سوي آية الله بروجردي مسلمان و شيعه شده بود!!، اما ايشان اجازه بيان آن را به وي نداده بود.)
البته این دروغ‌پردازان برای اثبات ادعای خود دلیل هم آورده اند و آن اینکه: همان روحانی منبری گفته است: من براي دريافت صحت و سقم اين خبر، نزد يکي از مراجع تقليد در قم رفتم و ايشان نيز با تأييد اين خبر گفتند، آية الله بروجردي ايشان را از اظهار علني مسلماني منع کرده بودند، زيرا احتمال قتل وي را مي‌دادند!!.
علی ایحال!از آنجا که شیعه شدن انیشتین هم مدتها بعد از مرگ وی (لابد با کالبد شکافی!!) مشخص شده است و دیگر انیشتینی نیست که در این مورد اظهار نظر کند.
تعجب نکنید اگر در آینده دیدید روز وفات (و شاید هم شهادت!!) وی در تقویم جمهوری اسلامی خط قرمز خورد و تعطیلی عمومی اعلان شد.
لازم به ذکر است که روافض از آنجا که همواره از داشتن شخصیت‌های برجسته محروم بوده است همیشه کوشیده است نابغه‌ها و افراد مشهور دیگر مذاهب و ادیان را به عنوان شخصیت‌هایی شیعی به جهان معرفی کند که از آن جمله می‌توان فردوسی، مولانا رومی، عطار نیشابوری، و هزاران شخصیت سنی مذهب دیگر را نام برد که همواره روافض سعی دارند آنان را به عنوان چهره‌های شیعی به جهانیان معرفی کنند.