۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

آیت الله ابو جهل شیرازی و قدقد مرغ قندی!..

سید عباس موسوی ـ تبریز
ما روستائیان ضرب المثلهای بسیار جالبی داریم که احیانا با ذوق و سلیقه‌ی شهرستانیها زیاد مناسب به نظر نمی رسد. ولی هر چه هست تجربه پدران ماست که نمی‌توانیم از آنها بسادگی بگذریم.وقتی فتوای آیت الله مکارم شیرازی در مورد تحریم حج امسال را شنیدم بیاد یکی از ضرب المثلهای روستائیان آذری افتادم. می گویند ـ البته با عرض معذرت ـ؛ وقتی مرغی می خواهد تخمی بگذارد می رود در جایی خودش را از چشم مردم پنهان می‌کند ولی از حماقت شروع می‌کند به قدقد کردن و داد و هوار راه انداختن، شاید بیچاره از درد زایمان گریه می‌کند، ولی هر چه هست مردم رازش را می‌فهمند!
اولین باری که آیت الله مکارم بازوهایش را بالا زد و در یک جلسه‌ی خصوصی، و در بین طلبه‌ی حوزه‌ی علمیه شیعه، اهل سنت را بزور آزمایی خواست، چون همان مرغ قندی ما آذریها رازش رسوای جهان شد. همه فهمیدند که؛ ساواکی بوده است، همه دانستند که از جمله مراجع منبوذی است که تشنه شهرت است، و همه درک کردند که بیماری روانی دارد و از عقده‌ی کمبود شخصیت رنج می‌برد، و می خواهد خود را عقل کل و سید المراجع جا زند و…
ولی همانطور که مرغ ما روستائیان حاضر نیست با وجود برملا شدن رازش و از دست دادن تخمی که با هزار مکافات و درد زائیده بود از قدقد کردن باز ایستد آقای شیرازی اینبار با صدای بلندتر به نشانه تخمی بزرگتر داد و هوار راه انداخته و حرفهایی گنده‌تر از شکل و شمایل مبارکشان ایراد کرده‌اند.
ایشان اینبار ـ البته باز هم با عرض پوزش ـ مرا بیاد ابوجهل انداختند که مردم را از رفتن بحج می‌ترسانید تا مبادا صدای توحید و یکتاپرستی را از رسول خدا (صلی الله علیه و سلم) بشنوند. درد آقای مکارم اینست که علما و جوانان و روشنفکران ایرانی پس از رفتن به حج ـ چون این حقیر ـ کلا از خرافات مذهب شیعه صفوی زده می‌شوند. دیگر کسی که بحج رفته نه به عتبات عالیه می‌رود و نه سر سجده بر قبرهای مجلل مشهد و قم و نجف و کربلا و… بزمین می‌مالد! و نه جریمه و یا جزیه‌ی “خمس” بخاطر مسلمان بودنش به مراجعی چون آقای شیرازی پرداخت می‌کند. اصل ماجرایی که آیت الله‌ را خون جگر کرده این است نه آنفولانزا!
باور ندارید اعترافات آقای قزوینی را ببینید:
http://www.youtube.com/watch?v=idS78JSK2Qk
اگر آنفولانزای خوکی حقیقت دارد و در تجمعات منتشر می‌شود پس چرا آیت الله معظم سفر به عتبات عالیه و روضات مشهد و قم و نجف و کربلا و غیره را حرام اعلام نمی‌کنند؟! (و البته بر کسی پوشیده نیست که این مزارها بزرگترین مراکز فحشا و ترویج صیغه هستند. و از آمار 19 هزار و 435 نفر مبتلا به ایدز ثبت شده در کشور بیشترین آنها در این مراکز فحشا بسر می‌برند!!) .
جواب این پرسش را تنها از حسابهای بانکی و ثروتهای ملیارد دلاری مراجع می‌توان دریافت کرد.