۱۳۸۸ مرداد ۲۳, جمعه

شیخ حمید ناصری از علمای اهل سنت اهواز در مهمانی حاج آقا!…


سنی نیوز: استاد حمید ناصری، یکی از علمای فعال اهل سنت اهواز دستگیر و به ده سال زندان و تبعید محکوم گردید.. البته ایشان پیش از این بارها توسط حکومت ولایت فقیه مورد زندان و شکنجه قرار گرفته است. در سال ۱۳۷۶، و سپس بعد از حماسه‌ی ۱۵ خرداد ۸۴، و همچنین در سال ۸۶ طعم سخت سلولهای زندانهای خون آشام دیکتاتوران فتنه اندوز شیعه صفوی را بارها چشیدند.
به گزارش خبرنگار سنی نیوز، حکومت فتنه انگیز ولایت فقیه در سلسله جنایتهای اخیرش در منطقه، استاد حمید ناصری را دستگیر و به ده سال زندان و تبعید محکوم کرد.استاد ناصری پیش از این بارها توسط حکومت ولایت فقیه مورد زندان و شکنجه قرار گرفته است. ایشان در سال ۱۳۷۶، و سپس بعد از حماسه‌ی ۱۵ خرداد ۸۴، و همچنین در سال ۸۶ طعم سخت سلولهای زندانهای خون آشام دیکتاتوران فتنه اندوز شیعه صفوی را بارها چشیدند.حکومت ضد انسانی ولایت فقیه بارها سعی کرده است به روشهای مختلف شیخ ناصری را مجبور به گرویدن به مذهب شیعه صفوی کند.رشد بازگشت سریع منطقه‌ی عرب نشین جنوب و بخصوص اهواز به مذهب پرفروغ پدرانشان و به کیش ایران قبل از قرن دهم، خون آشامان شیعه صفویت را بوحشت انداخته است.
حکومت در سالهای اخیر بسیاری از علما و دانشوران اهل سنت منطقه را تصفیه جسدی کرده است. و بسیاری از آنها هنوز در سیاهچالهای این حکومت ضد انسانی بسر می‌برند.
آمار اهل سنت منطقه‌ی عرب نشین ایران بیش از دو ملیون برآورد می‌شود. اینها در مناطق خود از همه فعالیتهای دینی بکلی ممنوع می‌باشند. تا جائیکه به آنها اجازه‌ی بنای هیچ مسجدی داده نمی‌شود. و مسلمانان این مناطق غالبا در خانه‌های علما و اساتیدشان نماز جماعت را بجای می‌گذارند.
شیخ حمید ناصری یکی از علما و دعوتگران مخلص منطقه بشمار می‌رود که اخیرا دستگیر و بجرم تلاش برای بیداری جوانان اهل سنت بزندان انداخته شد.قاضی دادگاه به ایشان گفته بود: ما هرگز اسلام عربی را در این سرزمین نمی‌توانیم تحمل کنیم!!!
این قاضی کوته فکر صفوی و امثال او گمان می‌برند اسلام امپراطوری نیاکانشان را سرنگون کرده است، و بایستی با دعوت به مذهب تشیع صفوی که آنرا کلنکی برای ویران ساختن اسلام قرآنی می‌دانند از مسلمانان انتقام بگیرند!!..