۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

کرزی و تهدید تجاوز جنسی به داکتر عبد الله! (طنز سیاسی)




عبد الناصر هروی
قدیم ندیما می‌گفتند: اگر خر از خر کم بیاره باید دمش را بُرید.

ما هم نباید از ایرانیها کم بیاریم. اگر آنها بجای انتخابات، انتصابات داشتند و هر چه آقایشان ـ که نائب مباشر امام زمان و او هم وکیل تام الاختیار خدا است ـ بگوید را کورکورانه توتیای چشمانشان می‌کنند. ما هم جلوی چشم همه پهلوان پنبه بازیها درآوردیم و در زیر سایه استعمار انتخابات کردیم!

لابد در دلت ما ره مسخره می‌کنی و میگی: انتخابات در یک مستعمره که همه چیز دست استعمار است و مردم برده و بنده او هستند، معنا ندارد. هر چه آقا و سرور بخواهد همان خواهد شد.

البته حق با توست، نوکری را که آقا بخواهد روی عرش ذلت می‌نشاند. ولی آیا بما اجازه نمی‌دهی در نوکری مسابقه بدهیم. در واقع انتخابات ما یک مسابقه است در ادای احترامات و اثبات خلوص بندگی بهتر برای سرور و خدایمان آمریکای بزرگ!..

هر چه باشد و نباشد بکوری چشم جهان انتخابات اجرا شد!

اگر بگویی: چه قضیه‌ی ملی و داخلی کشور بود که ۳۰۰.۰۰۰ نیروی استعمارگر غربی آنرا از چهارطرف دربرگرفته بودند!

می‌گویم: کافران را خداوند برای حمایت ما ملت مسلمان افغان اجیر کرده است، چشم حسود کور!!..

و اگر بگویی: در بیشتر ولایات افغانستان هیچ صندوقی برای انتخاب نبود، و اگر هم بود کسی شرکت نمی‌کرد.

می‌گویم: دمکراسی یعنی همین، کشور ما نمونه‌ی برتر دموکراسی جهان است، هر کس خواست شرکت کند و هر کس نخواست نکند! میل خودش!!..

و اگر بگویی: تنها کمتر از ۳ درصد از مردم افغانستان در انتخابات شرکت کرده‌اند!

می‌گویم: حتما مشغول بوده‌اند، اصلا بتو چه؟!

و اگر بگویی: رسانه‌های گروهی رعب و وحشت از تهدیدات طالبان را سبب شکست انتخابات معرفی می‌کنند.

می‌گویم: چشم حسود کور گوشش کر… مردم ما از هیچی نمی‌ترسند. طالبان که از آسمان نیامده‌اند، آنها از متن جامعه‌ی افغانند، دمکراسی ما می‌گوید؛ نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند میل خودشان!..

می‌گویی: کرزی شما حکومت ضد مردمی و دروغگو و مکار و حیله‌گر و دیکتاتوری احمدی نژاد و رهبر غیر معظم ما را به رسمیت شناخت.

می‌گویم: کبوتر با کبوتر باز با باز …. کند همجنس با همجنس پرواز.

بنفع می گویی: عبد الله تهدید کرده اگر انتخابات او تمام نشود، مثل حرکت مردمی ما ایرانیها به خیابان می‌آید…می‌گویم: کرزی ما نیز چون احمدی نژاد شما آماده‌ی تجاوز جنسی بهر کسی که به خیابان بیاید است!

بنا به گزارشهای رسمی از کابل کرزی همه‌ی آمادگی مواجه با هر گونه حرکتی از مخالفان را گرفته است. و در برخی از جلسات خصوصی نیز اشاره کرده؛ مثل حکومت احمدی نژاد با مخالفان برخورد جدی خواهد کرد.

و از آنجا که جنایت تجاوز جنسی بهمه‌ی زندانیها و بازداشتیهای ایرانی اولین کاری است که سربازان امام زمان و پیروان رهبر نامعظم ایران با آن از دستگیرشدگان استقبال می‌کنند این سخن آقای کرزی تهدیدی واضح و صریح بود به آقای داکتر عبدالله…

و اگر فردا داکتر عبدالله با ارائه‌ی مدارک و شواهدی از شفاخانه (پزشک قانونی) به آقای کروبی مراجعه کند و بتواند به آیت الله محسنی ثابت کند که طرف مقابل ارضاء شده است، ما افغانها هم می‌توانیم بادی بگلو انداخته سر و گردنی بالا بزنیم و به همسایه‌های ایرانیمان بگوئیم: ما از شما هیچ کمتر نداریم!…