۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

حمله سایت قائم نيوز اصولگرا به سایت دووربین و مولانا عبدالحمید

کی قرار است این مدعیان اسلام حجاب از سر بردارند
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته دووربین : بنده منا باباجانی یکی از خبرنگاران سایت مسلمانان اهل سنت ایران سایت دووربین هستم ، که مدتی پیش به جرم اهل سنت بودن دووربین ، در ایران فیلتر شده است . که هم اکنون در وبلاگ دووربین www.dorbeen.blogfa.com برای دسترسی مسلمانان اهل سنت مظلم به مطالب این سایت دو زبانه کردی و فارسی مطالب سایت را در وبلاگ دووربین قرار می دهیم.در آخرین خبری که بنده آماده کرده بودم ، جواب کوتاهی به حملات روافض رسول امامی به مولوی ، استاد و شیخ عبدالحمید بود . که در سایت قائم نيوز سایت تفرقه انداز و دشمن اهل سنت نوشته است .اما در جواب ،آقای امامی به جای مرور دوباره مطلب ، می نویسد / پاسخ به همهمه ي سايت هاي نزديك به مسجد مكی / و به حجاب من که یک زن مسلمان اهل سنت هستم و به اهل سنت و جماعت بودنم افتجار می کنم . چنین می نویسد / کی قرار است این مدعیان اسلام حجاب از سر بردارند/
آقای امامی دل به برداشتن حجاب من نبند چون هشتمین سال دوری از وطنم ودر جایی که مسلمان بودن جرم است من همچون مادرمان عایشه رضي الله عنهما از حجابم دفاع می کنم و خواهم کرد تا رضایت الله را به دست آورم یا همچون خواهرم مروه دومین شهید حجاب خواهم شد . انشاء اللهدر جای دیگر در جواب سایت دووربین ، قائم نيوز می نویسد
آقای امامی وحدت شما فقط دفاع از خط رهبری ست و بس . کجای خاک اهل سنت وحدت وجود دارد ،در بلوچستان یا در کردستانی که با وجود 90 در صدی اهل سنت باید 3 بار اذان پخش شود . یا اعدامهای اهل سنت را وحدت اصولگرای می نامید.
چرا باید به مولوي عبدالحميد و کاک حسن امینی اتهام وارد کرد ؟ اما محمد علي ابطحي عضو مجمع روحانيون مبارز اصولگرای کنونی و اصلاح طلب گذشته،ایت الله زاده فائزه و سربازان گمنام امام زمان در كهريزک و تجاوز جنسی اتهامی نیست .چــون تـــشــيـع و انــقـــلاب يــنــد